مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 15:052022-01-04سياسي

کمک مومنانه| سه هزار بسته معیشتی در قرچک توزیع شد


همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهرستان قرچک، 3 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و افراد کم برخوردار با ارزش 15 میلیارد ریال توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، سرهنگ صمد سلطانی فرمانده سپاه ناحیه 15 خرداد شهرستان قرچک ظهر امروز در حاشیه توزیع بسته های معیشتی به اقشار کم برخورد اظهار کرد: گرامی می داریم نام و یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و 375 سردار شهید شهرستان قرچک را که در مسیر ولایت مداری به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

وی گفت: خدا را شکر می کنیم که توانسته ایم در همین مرحله کمک های مؤمنانه، بسته های معیشتی را تهیه و در بین اقشار مختلف مردم شهرستان قرچک توزیع کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان قرچک افزود: در همین مرحله کمک های مومنانه در شهرستان قرچک 3 هزار بسته معیشتی بین افراد کمک برخور دار که توسط پایگاه های بسیج، مساجد و مؤسسه های خیریه در سطح شهرستان شناسایی شده بود توزیع می شود.

سرهنگ سلطانی در ادامه بیان کرد: در دوره های گذشته به کمک خیرین و سپاه ناحیه 15 خرداد در شهرستان قرچک نزدیک به 60 هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

وی گفت: این بسته در بین اقشار کم درآمد و در حوزه کسب و کار دچار آسیب شده اند توزیع می شود، چرا که ویروس کرونا بیشترین آسیب را به حوزه کسب و کار مردم وارد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مومنانه| سه هزار بسته معیشتی در قرچک توزیع شد

کمک مومنانه| سه هزار بسته معیشتی در قرچک توزیع شد